دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

ده را حل طبیعی برای تقویت میل جنسی

آموزش جنسی : ده را حل طبیعی برای تقویت میل جنسی

سلامت جسمی و روحی نقش مهمی در سلامت جنسی دارد. پس هر عاملی که سلامت جسمی و روحی ما را تقویت کند، سلامت جنسی ما را بهبود می بخشد. تغذیه مناسب، ورزش، خواب کافی، عادت‌های خوب و روحیه سالم از جمله این عامل‌ها هستند. مقاله‌ای را که در ادامه می‌خوانید، خانم دکتر کاترین هود تنظیم کرده که مدرس افتخاری دانشگاه آکسفورد انگلستان است.

بقیه در ادامه مطلب

آموزش جنسی : ده را حل طبیعی برای تقویت میل جنسی
سلامت جسمی و روحی نقش مهمی در سلامت جنسی دارد. پس هر عاملی که سلامت جسمی و روحی ما را تقویت کند، سلامت جنسی ما را بهبود می‌بخشد. تغذیه مناسب، ورزش، خواب کافی، عادت‌های خوب و روحیه سالم از جمله این عامل‌ها هستند. بنابراین، به جای گوش دادن به تبلیغات شرکت‌های داروسازی، به نهادینه کردن عادت‌های خوب در خود بیاندیشید. مقاله‌ای را که در ادامه می‌خوانید، خانم دکتر کاترین هود تنظیم کرده که مدرس افتخاری دانشگاه آکسفورد انگلستان است.

1. احساس خوبی درباره خود داشته باشید

هیج چیز به اندازه‌ی ارزش قائل شدن برای خود، میل جنسی را در شما تقویت نمی‌کند. وقتی احساس غم می‌کنید، به خود توجه کنید و زمانی را فارغ از همه چیز به آرامش مطلق اختصاص دهید یا به فعالیت‌هایی مشغول شوید که احساس شما را نسبت به خودتان بهتر می‌کنند.

2. تغذیه مناسبی داشته باشید

اگر بدن شما در اثر بهداشت نامناسب ضعیف شود، بی‌گمان بر فعالیت‌های جنسی شما نیز اثر می‌گذارد. پنج تا نه عدد میوه و سبزی در روز سلامتی شما را تضمین می‌کند. ویتامین‌ها و موادی به نام آنتی‌اکسیدان، که در میوه‌ها و سبزی ها وجود دارند، باعث می‌شوند جریان مناسبی از خون به اندام‌های جنسی شما برقرار باشد. هم‌چنین، این مواد به سلامت رگ‌ها، از جمله رگ‌های اندام های جنسی، کمک می‌کنند.

3. وزن خود را کاهش دهید

زیادی وزن نه تنها روی اعتماد به نفس و احساسات جنسی شما اثر می‌گذارد، بلکه خطر مبتلا شدن شما به بیماری‌های رگ‌ها را افزایش می‌دهد و همان گونه که گفتیم، این بیماری‌ها بر جریان خون به اندام‌ها جنسی اثر منفی دارند.

4. سیگار کشیدن را کنار بگذارید

سیگار کشیدن با تنگ کردن رگ‌های خونی بر جریان خون به اندام‌های جنسی اثر منفی دارد. هم‌چنین، بنیه‌ی شما را ضعیف می‌کند و بیشتر افراد دوست ندارند آدم سیگاری را ببوسند.

5. ورزش کنید

ورزش کردن منظم جریان خون را به اندام‌های جنسی بهبود می‌بخشد. هم‌چنین، ورزش کمک می‌کند احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید. هر عاملی که به احساس مثبت شما نسبت به خودتان کمک کند، میل جنسی را تقویت می‌کند.

6. نوشابه‌های الکلی کمتر مصرف کنید

نوشیدن الکل در آغاز باعث آرامش اعصاب می‌شود و با کاهش دادن اضطراب و تنش‌ها روحی باعث می‌شود برای عمل جنسی سر حوصله بیایید. اما آگاه باشید که الکل باعث افسردگی می‌شود و مصرف بیش از اندازه آن می‌تواند نتیجه‌ی عکس داشته باشد.

7. به ماساژ دادن بپردازید

شیوه‌های ماساژ دادن در بیدار کردن میل جنسی در شما بسیار سودمند است، به ویژه اگر تنش‌های روحی داشته یا نگران و عصبانی باشید. اتاقی را با نور ملایم و موسیقی آرام آماده کنید و ماساژ دادن پشت را آغاز کنید.

8. یوهیمبین مصرف کنید

از مدت‌ها پیش از این گیاه در آفریقا به عنوان تقویت کننده عمل جنسی استفاده می‌شود و به نظر می‌رسد ناتوانی جنسی را در مردها بهبود می‌بخشد. شواهد اندکی از اثر مثبت این گیاه روی خانم‌ها وجود دارد.

9. ژینکو بیلوبا به شما کمک می‌کند

برگ‌های این گیاه جریان خون را به مغز و اندام‌های جنسی بهبود می‌بخشند. تصور می‌شود روی میل جنسی، انگیزش جنسی و رسیدن به اوج جنسی نیز اثر می‌گذارد.

10. غذاهای تقویت کننده‌ی میل جنسی بخورید

دارو یا غذای جادویی که بتوانند میل جنسی را از این رو به آن رو کنند، وجود ندارد، اما برخی مواد غذایی بی‌اثر نیستند. مارچوبه و صدف خوراکی، که از آنتی‌اکسیدان و مواد معدنی لازم برای عملکرد جنسی مناسب سرشارند، بسیار سودمند هستند. برای مثال، صدف خوراکی مقدار زیادی"روی" دارد، عنصری که برای باروری ضروری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد