دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

ولادت علی(ع)

ولادت حضرت علی (ع)

 علی

کعبه دل را ز نو باید که  معماری  کنم                      

      بر در و دیوار آن نقش تو حجاری کنم

              وزنقوش غیرتو این خانه را عاری کنم

                       همچو جان خویشتن از او نگهداری کنم

                               خانه چون آماده شد گویم که انعامی بده  

ما خمارآلودگان را یاعلی جانی بده        بینوایان رهت را هم سرانجامی بده

 

آخر از دیوانگی ها سر به صحرا میزنم

     هرچه باداباد آخر دل  به  دریا  میزنم

             آتشی  بر خرمن هستی  سراپا  می زنم

                      گوشه ای از پرده  کار تو  بالا می زنم

                              حکم قتلم داده ای گویی  که  فرجامی  بده

ما خمارآلودگان را یاعلی جانی بده       بینوایان رهت را هم سرانجامی بده

 

نا توانم خسته ام  زارم  دخیلم  یاعلی

     مستمندم بی کسم خوارم دخیلم یاعلی

             شرمسارم چون گنهکارم دخیلم یا علی

                    از جنابت خواهشی دارم دخیلم یا علی

                            وعده ای قولی قراری یا که دشنا مم  بده

ما خمارآلودگان را یاعلی جانی بده        بینوایان رهت را هم سرانجامی بده
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد