دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

خیرابی: دیگر نقشی شبیه «رامین» بازی نمی‌کنم

بزرگترین سایت تفریح و سرگرمی ایرانیان | www.FunShad.com


 

خیرابی: دیگر نقشی شبیه «رامین» بازی نمی‌کنم

بازیگر نقش رامین در سریال «دلنوازان» گفت: من با نقش‌هایی که شبیه رامین است و مدام فقط نمک‌اندازی می‌کند و شیرین می‌زند، مشکل دارم و فکر نمی‌کنم دیگر چنین نقشی را بازی کنم.

 

بزرگترین سایت تفریح و سرگرمی ایرانیان | www.FunShad.com

 

سیاوش خیرابی بازیگر نقش رامین در گفت‌وگویی درباره چگونگی حضورش در سریال دلنوازان گفت: رابطه من و آقای سهیلی‌زاده پس از «ترانه مادری» خیلی صمیمانه شد و شاید آقای سهیلی‌زاده چیزی در من دید که برای این کار هم مرا انتخاب کرد.
وی افزود: البته صمیمیت ما در حدی بود که من برای رفتن به سر هر کار دیگری نیز با ایشان هماهنگ می‌کردم. با اعتمادی که با آقای سهیلی زاده داشتم از او پرسیدم که نقش رامین خوب است؟ ایشان هم گفتند خوب است. آقای سهیلی‌زاده من را به تلویزیون نیاورده اما بزرگم کرده و روی همین حساب به حرف ایشان خیلی اطمینان داشتم.
وی تصریح کرد: اما من با نقش‌هایی که شبیه رامین است و مدام فقط نمک‌اندازی می‌کند و شیرین می‌زند، مشکل دارم و فکر نمی‌کنم دیگر چنین نقشی را بازی کنم. البته اصلا نقش رامین به طنز احتیاج دارد چون درام کار بالاست و مخاطب را کمی خسته می‌کند. داستان دلنوازان بر اساس ازدواج سه جوان است و رامین فقط قرار نیست مخاطب را بخنداند.
خیرابی ادامه داد: بازی اصلی رامین از قسمت 20 شروع می‌شود و داستان‌ها تکه تکه شروع و به پایان می‌رسند. من خیلی از وضعیت رامین راضی نبودم و صحبت‌هایی کرده‌ایم و قرار است وضعیتش درست بشود و فکر می‌کنم هرچه رو به جلو برویم بهتر بشود.البته خیلی مهم نبود که هر روز مدام من بازی کنم و مخاطب تشنه دیدن بازی رامین باشد و احساس می‌کنم که ورودش به داستان کمی دیر شده است.
وی با بیان اینکه هر بازیگری باید هر نقشی را بازی کند، اظهار داشت: من این نقش را امتحان کردم و خیلی دوست ندارم در این نقش بمانم و اگر خوب از کار درآمده به خاطر این است که با آقای سهیلی‌زاده در طول کار خیلی صحبت می‌کنم.
وی درباره حضور دائم در کارهای روتین و هر شبی نیز گفت: شاید سالی یک‌بار حضور در یک کار خوب و پر قسمت بد نباشد ضمن این که امسال کار سهیلی‌زاده خیلی بهتر است اما به نظر من «ترانه مادری» بهترین کار و خاطره انگیزترین کار من است.
بازیگر نقش رامین با بیان این که من کلا کار درام را خیلی بیشتر دوست دارم و با روحیاتم همخوانی بیشتری دارد، درباره حضور در سینما اظهارداشت: نمی‌دانم چرا ورود به سینما اینقدر سخت است؟ در سینما بازی کردن سخت است چون زمان نداری و باید در زمان کم خودت را رو کنی. ضمن این که باید آنقدر خوب بازی کنم که هزینه نگاتیو خیلی بالا نرود. همه فکر می‌‌کردند که من پس از «ترانه مادری» در چند فیلم سینمایی حضور پیدا کنم اما این طور نشد. من در خیلی از محافل بوده ام که تهیه کنندگان بزرگ مرا ندیده‌اند و گفته‌اند که تلویزیون نگاه نمی‌کنند.البته شاید بازی یک نفر در سریال را تهیه کنندگان بزرگ نمی‌توانند ببینند اما بازخوردها را می‌توانند ببینند.
خیرابی همچنین با بیان اینکه من وقتی فیلمنامه می خوانم دستم باز است و تغییر در آن ایجاد می کنم، گفت: از کارم در «دلنوازان» راضی‌ام و مردم آن را دوست دارند. وقتی مخاطبان مرا می بینند و دوست دارند خیلی خوب است. یک کار، کار هنری خوب است و یک کار عامه‌پسند است و همه دوست دارند. «دلنوازان» هم شاید از لحاظ هنری ایراد داشته باشد ولی مردم آن را دوست دارند.

 

بزرگترین سایت تفریح و سرگرمی ایرانیان | www.FunShad.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد