دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

عروسی احمدی نژاد کجا برگزار شد؟

عروسی احمدی نژاد کجا برگزار شد؟

عروسی احمدی نژاد کجا برگزار شد؟

 

‌بله در عباسی در انتها خیابان نواب قرار داشت که البته امروز شکل آن کاملا تغییر کرده است، مگر می شود که انسان بهترین روز زندگیش را از یاد ببرد.
حاشیه های خواندنی از جلسه هیات دولت

نشست هیات دولت امروز بعد از انتخابات پرشور و به یادماندنی ملت ایران که مشارکت 85 درصدی را به دنبال داشت،‌صبح امروز به ریاست دکتر محمود احمدی ن‍ژاد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، نشست امروز هیات وزرا حاشیه هایی را به دنبال داشت که در نوع خود جالب و شنیدنی است.

** امروز یکی از خبرنگاران واحد مرکزی خبر از هر کدام از وزرا که از نشست هیات دولت خارج می شدند، یک سوال می پرسید که تا حدود زیادی برای وزرا این سوال غیر منتظره و غیر تخصصی بود.

سوال این بود آقای وزیر نتیجه فوتبال امروز ایران و کره جنوبی را چگونه پیش بینی می کنید؟ حتی این سوال از رییس جمهوری هم پرسیده شد.

**وزرا هم با یک مکث نسبتا طولانی اعلام می کردند که پیش بینی فوتبال کار سختی است اما همه آنها برای موفقیت تیم ملی آرزوی موفقیت کردند.

** وزیر مسکن و شهرسازی که ازجلسه هیات دولت خارج شد، خبرنگاران او را دوره کردند تا سوالات خود را بپرسند، اما آقای سعیدی کیا با بیان اینکه درجایی دیگر جلسه دارم و زمانی برای مصاحبه نیست، ساختمان هیات دولت را ترک کرد.

**مسولان رسانه ای و روابط عمومی ریاست جمهوری به خبرنگاران و عکاسان اعلام کردند که مصاحبه تمام شده و همه وزرا بیرون آمدند ، خبرنگاران هم در حال ترک ساختمان هیات دولت بودند که دکتر احمدی نژاد به همراه دکتر الهام از ساختمان هیات دولت بیرون آمدند و خبرنگاران هم بی درنگ خود را به رییس جمهوری رساندند.

** انتخابات اوج فعالیت خبرنگاران بود
رییس جمهوری از همه خبرنگاران تشکر کردو گفت :‌ انتخابات و روزهای گذشته اوج فعالیت شماها بوده و برای همه شما آرزوی موفقیت می کنم.

** در دولت آینده حجم کارها گسترده تر خواهد بود
احمدی ن‍ژاد در جمع خبرنگاران گفت :‌البته باید بدانید که در دولت دهم کارها وسیع تر و گسترده تر خواهد بود و به طبع فعالیت های شماها هم گسترده می شود.

خبرنگاری از رییس جمهوری در خصوص استقبال بی نظیر مردم اهواز از رییس جمهوری در زمان تبلیغات انتخاباتی سوال کرد که رییس جمهوری هم در پاسخ با تایید این مطلب گفت : شما خبرنگاران ملاحظه کردید که در آن هوای گرم و فشردگی جمعیت حتی نفس کشیدن هم سخت شده بود.

** خبرنگار دیگری از رییس جمهوری در خصوص نتیجه مسابقه فوتبال امروز ایران وکره سوال کرد .
احمدی نژاد در پاسخ گفت : تحلیل ها و پیش بینی های ما باید در خصوص مسایل سیاسی و دیپلماسی باشد، اما همه ما برای پیروزی بچه هایمان دعا می کنیم.

** یکی از کارمندان ریاست جمهوری که اتفاقا همسرش خبرنگار است امروز هم در جمع خبرنگاران حضور داشت،‌ به اتفاق همسرش پیش دکتر احمدی ن‍ژاد رفتند و ضمن معرفی خود برای دقایقی با رییس جمهوری صحبت کردند.
عکاسان خبری هم از این فرصت استفاده کردند و از این صحنه ها عکس گرفتند، یکی از عکاسان گفت آقای رییس جمهور امروز سالروز ازدواج این دو نفر است.

رییس جمهوری هم سالروز ازدواجشان را به آنها تبریک گفت.

** یکی از خبرنگاران از آقای احمدی ن‍ژاد سوال کرد ، آقای رییس جمهور آیا شما تاریخ اذواج خود را به یاد دارید؟
احمدی نژاد بی درنگ گفت : بله و تاریخی را اعلام کرد که برای همه خبرنگاران،‌عکاسان و همراهان رییس جمهوری جالب و شنیدنی بود،روز جمعه 22 خردادماه سال 1359 وقتی این تاریخ را گفت :‌همه یک صدا به یاد روز جمعه تاریخ 22 خردادماه 1388 یعنی جمعه گذشته افتادند که ملت ایران در یک حماسه تاریخی و ماندگار و با مشارکت 85 درصدی خود برای بار دوم با بیش از 24 میلیون رای به ریاست جمهوری دکتر احمدی ن‍ژاد، مهر تایید گذاشتند.

خبرنگار دیگری از رییس جمهوری پرسید،‌آیا به یاد دارید که مراسم ازدواج شما کجا برگزار شد؟

رییس جمهوری هم پاسخ داد:‌بله در عباسی در انتها خیابان نواب قرار داشت که البته امروز شکل آن کاملا تغییر کرده است، مگر می شود که انسان بهترین روز زندگیش را از یاد ببرد.

در پایان برخی از خبرنگاران و عکاسان با رییس جمهوری عکس یادگاری گرفتند.


منبع : ایرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد