دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

چسبهای ضدبارداری چیست؟

 

  
چسبهای ضدبارداری چیست؟چسب های ضد بارداری (contraceptive patch) شبیه چسب‌های زخم هستند اما شکل آنها به صورت مربع می‌باشد. این چسبها را می‌توان بروی شکم، کفل، بازو ویا پشت چسباند. به مدت سه هفته باید هر هفته این چسبها را عوض نمود و یک چسب جدید بکار برد، یک هفته هم نباید از چسب استفاده نمود.
بنابراین درطی یک ماه، فقط سه هفته باید از چسب استفاده کرد. چسب های ضد بارداری عمل خود را با آزاد کردن تدریجی ترکیبی از هورمونهای استروژن و پروژسترون از طریق پوست انجام می‌دهند .این هورمونها با جلوگیری از رها شدن تخمک از تخمدانها وغلیظ کردن ترشحات رحم باعث جلوگیری از بارداری می‌شوند. درصورت مصرف صحیح این چسبها، تا حدود ۹۹ در صد درجلوگیری از بارداری موثر هستند. اما در خانمهای چاقی که وزن آنهابیشتر از ۹۰ کیلوگرم می‌باشد، تاثیر این چسبها کمتر می‌باشد ( حدود ۹۲ درصد ).
 
 نحوه استفاده از چسبهای ضد بارداری  در طی ۵ روز اول قاعدگی می‌توانید استفاده از چسب‌های ضد بارداری را شروع نمایید. در همان روزی از هفته که چسب را می‌چسبانید باید در هفته آینده آن را عوض نمایید (مثلا شنبه تا شنبه). قسمتی از پوست که می‌خواهید چسب را روی آن بچسبانید باید تمیز و خشک باشد. برای جلوگیری از تحریک پوست، هر بار که می‌خواهید چسب را بچسبانید باید در جای دیگری آن را بچسبانید. هیچگاه چسب را روی پستانها نچسبانید. سعی کنید چسب را در محلهایی از پوست بچسبانید که بر اثر پوشیدن لباسهای تنگ دچار مالش و سایش نشود.

 در صورت کنده شدن اتفاقی چسب  
 اگر از هنگامی‌که چسب کنده شده است، بیشتر از ۲۴ ساعت نمی‌گذرد، می‌توان آن را دوباره چسباند و یا از یک چسب نو استفاده نمود. اما اگر از زمان کنده شدن چسب، بیش از ۲۴ ساعت می‌گذرد، باید در آن ماه از روش دیگری برای جلوگیری از حاملگی استفاده نمود .
 
 عوارض جانبی چسب‌های ضد بارداری  بعضی ازخانمها ممکن است دچار عوارض جانبی زیر شوند : * تحریک یا قرمز شدن پوست در محل چسباندن چسب
 * خونریزیهای نامنظم
 * مشکلاتی در استفاده از لنزهای تماس چشمی
 * بالا رفتن فشار خون
 * تهوع
 * سردرد
 * حساس شدن پستانها
 * تغییرات خلق و خوی
 * درد‌های شکمی
  
 تاثیر داروها برروی اثر ضد بارداری چسبها 
 مصرف داروهای آنتی بیوتیک، داروهای ضد تشنج، داروهای ضد میگرن و ضد سل می‌توانند باعث کاهش تاثیر چسبهای ضد بارداری شوند. 
 
مزایای استفاده از چسبهای ضد بارداری* استفاده از آنها آسان می‌باشد
* در هرماه به مدت سه هفته استفاده می‌شوند
* تاثیری در فعالیت جنسی ندارند 
 
معایب استفاده از چسبهای ضد بارداری* از انتقال بیماریهای مقاربتی مثل ایدز جلوگیری نمی‌کند
* خطر وقوع سکته قلبی و سکته مغزی را افزایش می‌دهد
* نیاز به نسخه پزشک دارد
آموزش زبان در خواب+ نصرت2+انگلیسی در سفر+نصرت موبایل

دسته آموزش زبان زیردسته انگلیسی

آموزش زبان در خواب

Sleep English یا آموزش یادگیری مکالمه انگلیسی درخواب مجموعه ای است بی نظیر و کامل از 18 درس و تمرین آموزش مکالمات زبان انگلیسی که درسها بصورت گفتاری و به فرمت فایل های صوتی mp3 ( قابل استفاده با تمام وسایل پخش سی دی های صوتی ) و به 2 زبان فارسی و انگلیسی همزمان ارائه می‌شود.

توضیحات بیشتر :
محصول فوق با استفاده از جدیدترین متود تکنولوژی آموزش زبان در دنیا یعنی آموزش از طریق فرکانس پایین در مغز به فراگیرنده کمک می کند تا بدون نیاز به حفظ کردن طوطی وار مطالب و دقت زیاد و تنها از طریق تلفیق دو موج صدای درس با امواج فرکانس پایین مغزی به یادگیری زبان انگلیسی بپردازد.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی در 90

آموزش مکالمه زبان انگلیسی در 90 روز بدون نیاز به کتاب، جزوه و مدرس فقط با روزی 30 دقیقه زمان برای تمرین !

پخش اتوران با تلفظ و تصویر و امکانات فوق العاده که در نسخه دوم ارائه شده است

شامل 450 ساعت فایل صوتی MP3 مکالمه زبان از مبتدی تا پیشرفته با آموزش گرامر. تلفظ کلمات به همراه آموزش بسیاری از جملات و لغات پر کار برد زبان مطابق با آخرین متد های آموزش زبان دنیا در قالب 5 سی دی !
قابل پخش در تمامی ضبط های MP3، VCD و DVD های خانگی، MP3 پلیر های همراه، گوشی های موبایل با قابلیت پخش MP3، دیسک من ها، ضبط های سی دی اتومبیل ، تمامی پلیر های خانگی و سیار با قابلیت پخش فرمت صوتی MP3 !


انگلیسی در سفر

هرانچه در سفر لازم دارید یا جهت آشنایی با اصطلاحات روزمره مورد نیازتان است با مرور فایلهای صوتی MP3 انگلیسی در سفر به راحتی تمام بیاموزید .


آموزش زبان انگلیسی نصرت بر روی موبایل
این آموزش جهت استفاده راحت تر از مجموعه نصرت در همه جا به فایلهایی با پسوند AMR تغییر یافته که اکثر گوشی ها از این فرمت پشتیبانی می کنند و با حجم بسیار کم می توانید از آموزش فوق العاده قوی نصرت در همه جا بهره ببرید.



فروشنده: آتاشاپ

قیمت: 12,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش زبان در خواب+ نصرت2+انگلیسی در سفر+نصرت موبایل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد