دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

عکسهای مهناز افشار، بهرام رادان، حامد بهداد در تورنتو


عکس ها در حال لود شدن میباشند...  شکیبا باشید!
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد

 عکس های جدید از مراسم اختتامیه جشنواره فیلم‌های کوتاه ایرانی در تورنتو با حضور و داوری حامد بهداد، بهرام رادان، مهناز افشار و دبیری شاهرخ بحرالعلومی بر گزار شد.
 
 نخستین دوره جشنواره فیلم‌های کوتاه ایرانی روز 24 آبان با حضور حدود 400 ایرانی در سینما امپایر به پایان رسید و برگزیدگان جشنواره جوایز خود را از اعضای هیات داوری و دبیر جشنواره دریافت کردند.بهرام رادان، محمدرضا عرب، مهناز افشار، جهانگیر الماسی و حامد بهداد اعضای هیات داوری بودند که جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی را به ماتیک (پیمان معادی)، جایزه بهترین فیلم کوتاه تجربی را به مادموازل (علیرضا فشامی)، جایزه بهترین فیلم کوتاه انیمیشن را به ده فرمان (مرضیه خدیوی) و جایزه بهترین فیلم کوتاه مستند را به راند ۲۰۵ (حامد خسروی) اهدا کردند.
 
 جایزه بهترین فیلم کوتاه بخش چشم انداز سرزمین ما به سماع راست (فرید مسعود اسماعیل پور) اهدا شد و جایزه بهترین اثر هنری جشنواره (جایزه سیف الله داد) به فیلم نامه‌ای به آندره (زهره زمانی و علی حاجی پور) تعلق گرفت.در مراسم اختتامیه محمد رضا عرب بیانیه هیئت داوری را خواند و به ملاک‌های انتخاب آثار برگزیده اشاره کرد. شاهرخ بحرالعلومی دبیر جشنواره هم در بیانیه خود این جشنواره را پنجره‌ای به سوی جوانان هنرمند و سینماگران پاک سرشت اقصی نقاط ایران نامید و گفت که برای نخستین بر در خارج از ایران جشنواره ای با این مشخصات با ۱۱۵ فیلم کوتاه ایرانی‌ برگزار شد.
 
 بهرام رادان هنگام اهدای جوایز، با تشکر از هموطنان عزیز ایرانی‌ که این جشنواره را با علاقه دنبال کردند، آرزو کرد این جشنواره هر سال با قدرت برگزار شود.
 حامد بهداد نیز برگزاری این جشنواره را یک اتفاق مبارک در آمریکای شمالی نامید و یاد آور شد عنایت الهی همواره همراه فرزندان شریف و هنرمند ایران بوده و هست.
 مهناز افشار هم در جلسهٔ پرسش و پاسخ داوران به توانمندی‌های سینمای جوان ایران اشاره کرد و آن را پلی‌ به سوی اصلی‌ سینمای حرفه‌ای دانست.
 پیش از آغاز مراسم اختتامیه تعدادی از مخالفان جشنواره با در دست داشتن پوستر و پلاکارد مقابل سینما تجمع کردند که به درخواست تماشاگران و با مداخله پلیس تورنتو از سینما خارج شدند.




حامد بهداد، بهرام رادان، مهناز افشار








شارژ موبایل با باطری


شارژر همراه اولین شارژری است که فقط با یک باطری کار می کند و بی نیاز به مصرف بالای برق و سیم و پریز است .این محصول بسیار مناسب سفر کردن می باشد و نیاز به حمل شارژر حجیم را برطرف می سازد و همچنین مناسب مکان هایی است که هنوز به برق AC دسترسی ندارند.
شارژر همراه از یک IC اختصاصی به عنوان مبدل بالا یا شارژ اصلی استفاده می کند. این IC برای به حداقل رساندن زمان شارژ و تحویل شارژر مناسب به باطری طراحی شده است.این محصول به طور خودکار در زمانی که به دستگاه متصل می شود شروع به کار می کند و عملیات شارژ کردن را حتی زمانی که باطری دستگاه خالی باشد را به سرعت آغاز می کند.نکته قابل توجه اینکه پس از تکمیل شارژ باطری به طور اتوماتیک جریان شارژ را قطع می کند.

قیمت 7500 تومان در بسته بندی اصل شرکت (بهترین کیفیت با ضمانت سایت)

به همراه اتصالات و سوییچ جیبی

قیمت: 12500 تومان


مشخصات فنی :

شارژ همراه تشکیل شده از یک محفظه باطری و یک بدنه آلومینیومی یک برد الکترونیکی ،چراغ نمایشگر و فیش دو سر پورت ورودی
این محصول در رنگ های آبی ،قرمز و طلایی موجود بوده و قابلیت اتصال به سامسونگ ،نوکیا، سونی اریکسون ، موتورلا ، زیمنس و LG را دارا می باشد.

در ضمن توجه داشته باشید . این محصول اصل تایوان است کاملا متفاوت با نوع چینی می باشد.
و با بسته بندی بسیار زیبا و با کیفیت بالا عرضه می شود.

قیمت 12500 تومان در بسته بندی اصل شرکت

فروشنده: فروشگاه سبزینه

قیمت: 12,500 تومان

روش خرید: برای خرید شارژ موبایل با باطری، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد