دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

سریال فرندز : Friends



 

سریال دوستان یا همون friends داستان 6 دوست هست که از سالهای جوانی با هم دوست هستند و ماجراهایی که برای انها اتفاق می افتد . هر یک از این شخصیتها خصوصیتی منحصر به فرد دارد که به او جذابیت می بخشد و او را از دیگران متمایز میکند.مثلا جویی که پر خور و یکمی خنگ است یا مونیکا که وسواسی و سخت گیر.

ین سریال در قسمتهای اولیه خود چنان مورد استقبال قرار گرفت که پخش آن به مدت 10 سال ادامه پیدا کرد. مردمی که سالها در کشورهای مختلف از المان گرفته تا ژاپن با شخصیتهای این داستان خندیده بودند و با ناراحتی آنها اه کشیده بودند در قسمت اخر همراه با بازیگران سریال گریستند…تجربه ای که دیگر امکان ظهور ان وجود ندارد .

این سریال 10 فصل است . یعنی 10 تا season و هر فصل اون چندین قسمت . در کل 238 قسمت دارد و تقریبا محبوب ترین و شناخته شده ترین سریال آمریکایی بین ایرانیاس. 

اطلاعات این سریال از منابع اصلی: 

 اطلاعات سریال فرندز در ویکی پدیا   (اطلاعات هر قسمت)

اطلاعات سریال در tv.com

 اطلاعات سریال فرندز در imdb

دانلود با استفاده از برنامه های تورنت:

(دانلود کل 10 سیزن یکجا : 30 گیگابایت)

توجه کنید که شما با لینک فوق میتوانید کل سریال را دانلود کنید . همچنین در برنامه بیت تورنت خودتون میتونید مشخص کنید که بخشی از این تورنت دانلود شه. اگر از برنامه VUZE استفاده میکنید روی لینک تورنت کلیک راست کنید و Show Details را بزنید. در برگه ی Files میتوانید لیست فایل های این تورنت را ببینید. حالا با کلیک راست روی هر فایل میتوانید priority آنرا روی حالت dont download بذارید تا دانلود نکنه  اون فایل رو.

 دانلود زیر نویس ها :

 در سایت tvSubtitles.net شما میتونید زیرنویس تمام سریال های معروف رو گیربیارید و دانلود کنید. اینم زیر نویس تمام قسمت های سریال Freinds

 دانلود پوستر DVD این سریال :

download poster


چتر تا شو جیبی

دسته لوازم زیردسته متفرقه

چتر تا شو جیبی و بسیار کم حجم.با کیفیت عالی رنگ مشکی.

فروشنده: نوین سینا

قیمت: 8,000 تومان

روش خرید: برای خرید چتر تا شو جیبی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد