دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

مجموعه بهترین آهنگهای جشن تولد

 این مجموعه شامل 19 آهنگ شاد مناسب برای جشن های تولد است.


بازحمت فراوان گردآوری شده امیدوارم شاد باشید.               


گلچیـــن آهنگهـــای «تولد مبارک »

                                                                          

اندی

خارجی

عهدیه

نوری

آریس

پیروز

ارژنگ

رامش

چرا

شهرام معصومی

بهبودی

شماعی زاده و فتانه
ایشان شراره
جاکلین خارجی
همتی 1 یعقوب ظروفچی
همتی 2

           



متن آهنگها را در دنباله ببینید...







تولدت مبارک تولدت مبارک
بادا بادا بادا تولدت مبارک
شادا شادا شادا تولدت مبارک
بادا بادا بادا تولدت مبارک
شادا شادا شادا تولدت مبارک
ای دوست تولدت مبارک
جانا تولدت مبارک
خانوم تولدت مبارک
آقا تولدت مبارک

جشنی نباشد زیباتر از این
شمع از تو روشن، کیک از تو شیرین
جشنی نباشد زیباتر از این
شمع از تو روشن، کیک از تو شیرین
ای دوست تولدت مبارک
جانا تولدت مبارک
خانوم تولدت مبارک
آقا تولدت مبارک

Happy happy birthday
Happy happy birthday
Celebrate your birthday
Happy happy birthday
Wish you happy birthday
Happy happy birthday
Happy happy birthday
Happy happy birthday
Be happy it's your birthday
Happy happy birthday
Celebrate your birthday
Happy happy birthday
Celebrate your birthday
Happy happy birthday
Wish you happy birthday
Happy happy birthday
Be happy it's your birthday
Happy happy birthday
Happy happy birthday
Happy happy birthday

To you
To you
To you
To you
(Clap your hands)

Happy happy birthday
Happy happy birthday
Be happy it's your birthday
Happy happy birthday
Celebrate your birthday
Happy happy birthday
Happy happy birthday
Happy happy birthday

To you
To you
To you
To you

(بیا بیا بیا، دستا بالا همه با هم)
تولدت مبارک تولدت مبارک
بادا بادا بادا تولدت مبارک
شادا شادا شادا تولدت مبارک
بادا بادا بادا تولدت مبارک
شادا شادا شادا تولدت مبارک
ای دوست تولدت مبارک
جانا تولدت مبارک
خانوم تولدت مبارک
آقا تولدت مبارک

جشنی نباشد زیباتر از این
شمع از تو روشن، کیک از تو شیرین
جشنی نباشد زیباتر از این
شمع از تو روشن، کیک از تو شیرین
ای دوست تولدت مبارک
جانا تولدت مبارک
خانوم تولدت مبارک
آقا تولدت مبارک





Size: 3.7 Mbytes | Bitrate: 128 kbps | Duration: 03m:59s | Type: Mp3



رضایا و تو ای اف ام » تولدت مبارک




[رضایا]
رضایا
2afm
بیا

متولد ماه مهر و رو دست نداره زیگ زاگ
لنگشو پیدا کردی جایزه بگیر از علی و بهزاد
امون از دست زیگ امون از دست زاگ
کم مشغله داری و اینم چه کارایی می خواد

زیگ زاگ زیگ زاگ میخونیم بادلی شاد
اینم کادوی جشنت تولدت مبارک باد
دلت شاد لبت خوش چو گل پر خنده باشی
بدو شمعاتو فوت کن که صد سال زنده باشی

[2afm]
زیگ زاگ پیش میره رو دستشم برنامه نیست باز
رضایا ،2afm میخونن حالا واسه زیگ زاگ
این که میشنوی از ما فقط نمونه کاره
حالا پاییز هر سال ما رو یادتون میاره

زاگ به زیگ میگه واسه مصاحبه تند نری گوش کن
یه تیریپ جا موسیقی زیر زمینی سنتی گوش کن
شنونده داره برنامه از ایران تا لندن
میدونم بعد این کار یه سریا به ما میخندند

زیگ زاگ زیگ زاگ زیگ زاگ زیگ زاگ زیگ زاگ زیگ زاگ زیگ زیگ زاگ زاگ

[رضایا]
زیگ زاگ زیگ زاگ میخونیم بادلی شاد
اینم کادوی جشنت تولدت مبارک باد
دلت شاد و لبت خوش چو گل پر خنده باشی
بدو شمعاتو فوت کن که صد سال زنده باشی

زیگ زاگ زیگ زاگ میخونیم بادلی شاد
اینم کادوی جشنت تولدت مبارک باد
دلت شاد و لبت خوش چو گل پر خنده باشی
بدو شمعاتو فوت کن که صد سال زنده باشی

[رضایا] تولد تولد تولدت مبارک
[2afm] ای بابا بس کن آهنگ تموم شد
[رضایا] گیر دادی خوب بزار شاد باشیم
[2afm] خوب شاد باش
[رضایا]تولد تولد تولدت مبارک بیا




http://rapidshare.com/files/138671622/Rezaayaa_Ft._Aarmin_2_fm_-_Tavallodet_Mobaarak.mp3

Size: 3.2 Mbytes | Bitrate: 192 kbps | Duration: 02m:19s | Type: Mp3

==========================================

چرا » گلهای رنگین کمان 2 » تولدت مبارک




تولد تولد تولدت مبارک
تولد تولدت مبارک
تولد تولدت مبارک

تولدت مبارک مبارک مبارک
تولدت مبارک

رو سقف این اتاقه
یه عالمه ستاره
میخوایم تولدت رو
جشن بگیریم دوباره

فشفشه های روشن
بادکنکای رنگی
همگی با هم بخونیم
آخه تو چگده گشنگی
آخه تو چگده گشنگی

چگده گشنگی ا
از همه رنگی ا
لپتو بچشم ا
بچه گشنگم ا

هوشدورودو هوشدورودو
هوشدورودو هوشدورودو

حالا حرف منو گوش کن
فوت کن فوت کن فوت کن
شمعا رو خاموش کن
فوت کن فوت کن فوت کن
شمعا رو خاموش کن

تولد تولدت مبارک
تولد تولدت مبارک

تولدت مبارک مبارک مبارک
تولدت مبارک

رو سقف این اتاقه
یه عالمه ستاره
میخوایم تولدت رو
جشن بگیریم دوباره

فشفشه های روشن
بادکنکای رنگی
همگی با هم بخونیم
آخه تو چگده گشنگی
آخه تو چگده گشنگی

چگده گشنگی ا
از همه رنگی ا
لپتو بچشم ا
بچه گشنگم ا

هوشدورودو هوشدورودو
هوشدورودو هوشدورودو

حالا حرف منو گوش کن
فوت کن فوت کن فوت کن
یک دو سه
به به چه کیک خوشمزه ای
لپتو بچشم الهی!




دانلود اهنگ چرا - تولدت مبارک Size: 3.2 Mbytes | Bitrate: 128 kbps | Duration: 03m:25s | Type: Mp3

==========================================
==========================================
اندی » سرسپرده » تولد




(جشن تو جشن تولد تموم خوبی هاست
جشن تو شروع زیبای تموم شادی هاست
تولدت مبارک، تولدت مبارک
تولدت مبارک، تولدت مبارک)

امشب شب ما غرق گل و شادی و شوره
از جشن ستاره آسمون یه پارچه نوره
امشب خونمون پر از طنین دلنوازه
تو کوچه پر از نوای دلنشین سازه

عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثله بهشته
تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک
عزیزم دوستت دارم تولدت مبارک

تولدت مبارک، تولدت مبارک

جشن تو جشن تولد تموم خوبی هاست
جشن تو شروع زیبای تموم شادی هاست
جشن تو طلوع یک روز مقدسه برام
وقت شکرگزاری به سوی درگاه خداست

عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثله بهشته
تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک
عزیزم دوستت دارم تولدت مبارک

تولدت مبارک، تولدت مبارک

تولدت مبارک، تولدت مبارک
تولدت مبارک، تولدت مبارک

تولد تولد تولدت مبارک

امشب تو ببین چه شور و حالی و صفایی
راستی که گل سرسبده محفل مایی
امشب رو لبا گلهای خنده واسه توست
آرزوی ما بخت بلند در طالع توست

عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثله بهشته
تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک
عزیزم دوستت دارم تولدت مبارک

تولدت مبارک، تولدت مبارک

جشن تو جشن تولد تموم خوبی هاست
جشن تو شروع زیبای تموم شادی هاست
جشن تو طلوع یک روز مقدسه برام
وقت شکرگزاری به سوی درگاه خداست

عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثله بهشته
تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک
عزیزم دوستت دارم تولدت مبارک

تولدت مبارک، تولدت مبارک
تولدت مبارک، تولدت مبارک




اندی - تولد


Size: 4.6 Mbytes | Bitrate: 128 kbps | Duration: 05m:00s | Type: Mp3


پیشفرض

محسن چاووشی » سنتوری » چهار مضراب تولد (اردوان کامکار) (بدون کلام)








http://rapidshare.com/files/138634322/Ardavaan_Kaamkaar_-_Chaahaar_Mezraab_Tavallod.mp3

Size: 1.9 Mbytes | Bitrate: 128 kbps | Duration: 02m:02s | Type: Mp3

=========================================


دی جی نگار » مامانی » تولد




امروز چه روز خوبیه خونه شده چه روشن
پر از صدای بچه هاست روز تولد من
امروز همه دوستای من تو خونه ی ما هستن
همه کنار همدیگه نزدیک من نشستن

شمعا رو من فوت می کنم تا صد سال زنده باشم
کنار مادر و پدر همیشه پاینده باشم
شمعا رو من فوت می کنم تا صد سال زنده باشم
کنار مادر و پدر همیشه پاینده باشم

کاغذای رنگ و وارنگ تو خونه کرده غوغا
بادکنکای جشن من قشنگه قد دنیا
دوستم به من هدیه دادن یه توپ رنگی رنگی
هیشکی تا حالا ندیده هدیه به این قشنگی
هدیه به این قشنگی

امروز چه روز خوبیه خونه شده چه روشن
پر از صدای بچه هاست روز تولد من
امروز همه دوستای من تو خونه ی ما هستن
همه کنار همدیگه نزدیک من نشستن

شمعا رو من فوت می کنم تا صد سال زنده باشم
کنار مادر و پدر همیشه پاینده باشم
شمعا رو من فوت می کنم تا صد سال زنده باشم
کنار مادر و پدر همیشه پاینده باشم

کاغذای رنگ و وارنگ تو خونه کرده غوغا
بادکنکای جشن من قشنگه قد دنیا
دوستم به من هدیه دادن یه توپ رنگی رنگی
هیشکی تا حالا ندیده هدیه به این قشنگی
هدیه به این قشنگی




دانلود آهنگ دی جی نگار - تولد Size: 3.5 Mbytes | Bitrate: 192 kbps | Duration: 02m:31s | Type: Mp3

=========================================


فیروزه » اون کی بود » جشن تولد




جشن تولدت رو شمع و چراغونش کن
با گل هر ستاره، ستاره بارونش کن
غم که اومد سراغت از خونه بیرونش کن
دنیا که جای غم نیست، غم ها رو بیرونش کن

مبارک مبارک تو جشن شوق و شادی
دو صد سال دویست سال عمرت بمونه باقی
مبارک مبارک تو جشن شوق و شادی
دو صد سال دویست سال عمرت بمونه باقی

شادی بکن که دست این روزگار درهای امیدو به روت نبنده
وقتی محبت باشه بین هر کس زندگی شیرینه و دلپسنده
بخند تا گل خنده بشینه رو لبها
نمونه توی قلبت غم امروز و فردا

مبارک مبارک تو جشن شوق و شادی
دو صد سال دویست سال عمرت بمونه باقی
مبارک مبارک تو جشن شوق و شادی
دو صد سال دویست سال عمرت بمونه باقی

جشن تولدت رو شمع و چراغونش کن
با گل هر ستاره، ستاره بارونش کن
غم که اومد سراغت از خونه بیرونش کن
دنیا که جای غم نیست، غم ها رو بیرونش کن

مبارک مبارک تو جشن شوق و شادی
دو صد سال دویست سال عمرت بمونه باقی
مبارک مبارک تو جشن شوق و شادی
دو صد سال دویست سال عمرت بمونه باقی




دانلود آهنگ فیروزه - جشن تولد Size: 3.0 Mbytes | Bitrate: 128 kbps | Duration: 03m:16s | Type: Mp3

=========================================


حسن شماعی زاده » پرستش » تولد عشق




رسیده روز تولد تو که من باز برات هدیه بگیرم
واسه من فقط همین بهانه ست بگم که چقدر برات می میرم
تموم روزا رو می شمارم همیشه تو رو به یاد میارم
چه خوبه روز تولد تو گل سرخ روی موهات می ذارم

لحظه شیرین دلواپسی کی به داد دل ما می رسی
دیدارت بهترین روز من بود وقت عاشقی و دل بستن بود
لحظه شیرین دلواپسی وقتی ناخونده از راه می رسی
دیدارت بهترین روز من بود وقت عاشقی و دل بستن بود

تو کوچه ها هنوزم حرف من و تو کم نیست
تا دلخوشم به اسمت جایی برای غم نیست
هر سال تولد تو میلاد عشق ما شد
اگه سالی یه روز بود پیغام این صدا شد

لحظه شیرین دلواپسی کی به داد دل ما می رسی
دیدارت بهترین روز من بود وقت عاشقی و دل بستن بود
لحظه شیرین دلواپسی وقتی ناخونده از راه می رسی
دیدارت بهترین روز من بود وقت خوبی واسه دوست داشتن بود

رسیده روز تولد تو که من باز برات هدیه بگیرم
واسه من فقط همین بهانه ست بگم که چقدر برات می میرم
تموم روزا رو می شمارم همیشه تو رو به یاد میارم
چه خوبه روز تولد تو گل سرخ روی موهات می ذارم

لحظه شیرین دلواپسی کی به داد دل ما می رسی
دیدارت بهترین روز من بود وقت عاشقی و دل بستن بود
لحظه شیرین دلواپسی وقتی ناخونده از راه می رسی
دیدارت بهترین روز من بود وقت خوبی واسه دوست داشتن بود




http://rapidshare.com/files/138694512/Hasan_Shamaa_izaadeh_-_Tavallode_Eshgh.MP3

Size: 4.3 Mbytes | Bitrate: 128 kbps | Duration: 04m:37s | Type: Mp3
__________________
.

Shadows dancing, Still On My Own

پیشفرض

شهرام سپهره » فرار » شب تولد تو




روز تولدم بود، چشمام به کوچه خشکید
یادت نبود عزیزم، دل من اینو فهمید
از آسمون گذشتم، تا تو پرنده باشی
هستیمو باختم تا تو، عمری برنده باشی

شب تولد توست، ستاره ها رو تک تک
به عشق تو شمردم، تولدت مبارک
شب تولد توست، ستاره ها رو تک تک
به عشق تو شمردم، تولدت مبارک

(روز تولدم بود، چشمام به کوچه خشکید
یادت نبود عزیزم، دل من اینو فهمید)

خورشید خنده هامو، دادم به رنگ چشمات
خودم تو شب شکستم، تا نور بگیره دنیات
تو بال و پر گرفتی، رفتی از آشیونه
نگاه من هنوزم، تو خط آسمونه

شب تولد توست، ستاره ها رو تک تک
به عشق تو شمردم، تولدت مبارک

روز تولدم بود، چشمام به کوچه خشکید
یادت نبود عزیزم، دل من اینو فهمید
از آسمون گذشتم، تا تو پرنده باشی
هستیمو باختم تا تو، عمری برنده باشی

شب تولد توست، ستاره ها رو تک تک
به عشق تو شمردم، تولدت مبارک
شب تولد توست، ستاره ها رو تک تک
به عشق تو شمردم، تولدت مبارک
شب تولد توست، ستاره ها رو تک تک
به عشق تو شمردم، تولدت مبارک
شب تولد توست، ستاره ها رو تک تک
به عشق تو شمردم، تولدت مبارک




http://rapidshare.com/files/138675273/Shahraam_Sepehreh_-_Shabe_Tavallode_To.mp3

Size: 4.4 Mbytes | Bitrate: 128 kbps | Duration: 04m:46s | Type: Mp3

==========================================


داود بهبودی » عسل » تولدت مبارک





دست نگه دارید، دست نگه دارید
تولد مبارک ایرونی بزنید ایرونی ایرونی ایرونی

تولدت مثال گل مبارک، تولدت مبارک
همگی بگین تولدت مبارک، تولدت مبارک
دست بزنید شادی کنین بخونین مبارک و مبارک
بهش بگین تولدت مبارک، تولدت مبارک
کنار اون بمونید، تا خود صبح بخونید
با همدیگه شمعها رو روشن کنید
بهش بگین مبارک
همگی بگین تولدت مبارک، تولدت مبارک

سرور و شادی و نور، بلا باشه از همه دور
ساز و دهل بیارین، غنچه و گل بکارین
همگی بگین مبارک، تولدت مبارک
تولدت مبارک و مبارک، تولدت مبارک

دعا کنید صد سال دیگه بمونه
کنار ما شادی کنه بخونه
دعا کنید شمعها هزار تا بشه
یه روز اون صد تا هزار تا بشه
تولدت مبارک، مبارک و مبارک
تولدت مبارک و مبارک، مبارک و مبارک
تولدت مبارک، مبارک و مبارک
تولدت مبارک و مبارک، مبارک و مبارک

سرور و شادی و نور، بلا باشه از همه دور
ساز و دهل بیارین، غنچه و گل بکارین
همگی بگین مبارک، تولدت مبارک
تولدت مبارک و مبارک، تولدت مبارک
تولدت مبارک، مبارک و مبارک
تولدت مبارک و مبارک، مبارک و مبارک

تولدت مثال گل مبارک، تولدت مبارک
همگی بگین تولدت مبارک، تولدت مبارک
دست بزنید شادی کنین بخونین مبارک و مبارک
بهش بگین تولدت مبارک، تولدت مبارک
کنار اون بمونید، تا خود صبح بخونید
با همدیگه شمعها رو روشن کنید
بهش بگین مبارک
همگی بگین تولدت مبارک، تولدت مبارک

سرور و شادی و نور، بلا باشه از همه دور
ساز و دهل بیارین، غنچه و گل بکارین
همگی بگین مبارک، تولدت مبارک
تولدت مبارک و مبارک، تولدت مبارک

دعا کنید صد سال دیگه بمونه
کنار ما شادی کنه بخونه
دعا کنید شمعها هزار تا بشه
یه روز اون صد تا هزار تا بشه
تولدت مبارک، مبارک و مبارک
تولدت مبارک و مبارک، مبارک و مبارک
تولدت مبارک، مبارک و مبارک
تولدت مبارک و مبارک، مبارک و مبارک

سرور و شادی و نور، بلا باشه از همه دور
ساز و دهل بیارین، غنچه و گل بکارین
همگی بگین مبارک، تولدت مبارک
تولدت مبارک و مبارک، تولدت مبارک
تولدت مبارک، مبارک و مبارک
تولدت مبارک و مبارک، مبارک و مبارک





Size: 6.2 Mbytes | Bitrate: 128 kbps | Duration: 06m:43s | Type: Mp3

==========================================


شهرزاد » فال » تولد




شاید هنوز یادش باشه امروز تولد منه
شاید بازم دلش بخواد بیاد بهم سر بزنه
شاید هنوز یادش باشه امروز تولد منه
شاید بازم دلش بخواد بیاد بهم سر بزنه

شاید هنوز یادش باشه دلتنگی های این دلو
من که هنوز به یاد دارم جشنای توی ساحلو
می بوسید و صدام می زد تولدم یادت نره
حسی رو که بهت دارم یه حس خوب داشتنه

کاشکی هنوز یادش باشه چه طعمی داشت لبای من
روی لباش مونده باشه مزه ی بوسه های من
کاشکی هنوز یادش باشه چه طعمی داشت لبای من
روی لباش مونده باشه مزه ی بوسه های من

شاید هنوز یادش باشه امروز تولد منه
شاید بازم دلش بخواد بیاد بهم سر بزنه
شاید هنوز یادش باشه امروز تولد منه
شاید بازم دلش بخواد بیاد بهم سر بزنه

از روزی که رفته هنوز خالیه لحظه های من
کاشکی می شد بازم بیاد دوباره پا به پای من
هدیه ای رو که داد بهم من هنوز دارمش
خدا کنه داشته باشه کادویی رو که دادمش

کاشکی هنوز یادش باشه چه طعمی داشت لبای من
روی لباش مونده باشه مزه ی بوسه های من
کاشکی هنوز یادش باشه چه طعمی داشت لبای من
روی لباش مونده باشه مزه ی بوسه های من

کاشکی هنوز یادش باشه چه طعمی داشت لبای من
روی لباش مونده باشه مزه ی بوسه های من
کاشکی هنوز یادش باشه چه طعمی داشت لبای من
روی لباش مونده باشه مزه ی بوسه های من

کاشکی هنوز یادش باشه چه طعمی داشت لبای من
روی لباش مونده باشه مزه ی بوسه های من
کاشکی هنوز یادش باشه چه طعمی داشت لبای من
روی لباش مونده باشه مزه ی بوسه های من




http://rapidshare.com/files/138677685/Shahrzaad_-_Tavallod.mp3

Size: 3.0 Mbytes | Bitrate: 128 kbps | Duration: 03m:04s | Type: Mp3

==========================================

رامین زحمتی » مرد مشرقی » تولد


ستاره های کاغذی، فانوسکای پولکی
شیطنت یواشکی، تو روزگار کودکی
دنیای خوب سادگی، با اون همه عروسکا
رنگین کمون هفت نشون، تو رنگای بادکنکا
دنیای خوب سادگی، با اون همه عروسکا
رنگین کمون هفت نشون، تو رنگای بادکنکا

تو اون روزای بچگی، تولدا چه حالی داشت
خنده های راس راسکی، پا روی هر چی غم می ذاشت
تو اون روزای بچگی، تولدا چه حالی داشت
خنده های راس راسکی، پا روی هر چی غم می ذاشت

دلخوشی ما بچه ها به هدیه های بسته بود
رو کاغذای رنگی شون یه قاصدک نشسته بود
حالا از اون گذشته ها مونده فقط یه خاطره
قاصدک بچه گیا هر چی باشه مسافره

تو اون روزای بچگی، تولدا چه حالی داشت
خنده های راس راسکی، پا روی هر چی غم می ذاشت
تو اون روزای بچگی، تولدا چه حالی داشت
خنده های راس راسکی، پا روی هر چی غم می ذاشت

ستاره های کاغذی، فانوسکای پولکی
شیطنت یواشکی، تو روزگار کودکی
دنیای خوب سادگی، با اون همه عروسکا
رنگین کمون هفت نشون، تو رنگای بادکنکا
دنیای خوب سادگی، با اون همه عروسکا
رنگین کمون هفت نشون، تو رنگای بادکنکا

تو اون روزای بچگی، تولدا چه حالی داشت
خنده های راس راسکی، پا روی هر چی غم می ذاشت
تو اون روزای بچگی، تولدا چه حالی داشت
خنده های راس راسکی، پا روی هر چی غم می ذاشت





Size: 3.5 Mbytes | Bitrate: 128 kbps | Duration: 03m:47s | Type: Mp3
__________________
.

Shadows dancing, Still On My Own


=============================================

ایشان » ایشان » تولد (Dance Mix)




(بوم بوم بوم بوم...)

بگو بگو بگو بگو

بگو بدونم یکی یه دونه، ای بلا
یادت میاد اون روزا و اون شبا
اونقده بودی اینقده شدی ناقلا
کوچولو بودی بزرگ شدی ماشالا
بیا بنشین کنار شمع ها
قدر امشبو بدونیم
نمیدونی که چی میشه فردا
بیا یک صدا بخونیم
ت ت ت ت ت ت تولدت مبارک
ت ت ت ت ت ت تولدت مبارک
ت ت ت ت ت ت تولدت مبارک
ت ت ت ت ت ت تولدت مبارک

آی پسرای، آی پسرای خوب و خوش قد و بالا
دخترای خوشگل و ناز و رعنا
یکی یه دونه امروز اومده به دنیا
آورده با خودش یه دنیا صفا

تولدت مبارک، تولدت مبارک
تولدت مبارک، تولدت مبارک

(تولد)

ت ت ت ت ت ت
ت ت ت ت ت ت
ت ت ت ت ت ت
ت ت ت ت ت ت

(تولد celebration)

بیا بنشین کنار شمع ها
قدر امشبو بدونیم
نمیدونی که چی میشه فردا
بیا یک صدا بخونیم
ت ت ت ت ت ت تولدت مبارک
ت ت ت ت ت ت تولدت مبارک
ت ت ت ت ت ت تولدت مبارک
ت ت ت ت ت ت تولدت مبارک



ایشان - تولد (dance mix)
Size: 6.0 Mbytes | Bitrate: 128 kbps | Duration: 06m:30s | Type: Mp3

=============================================

مهدی رضوان » روز تولد » روز تولد




(چی؟ تولده؟)

این همه از بهار می گن، اما توئی بهار من
امروز تولد توئه، نیستی ولی کنار من
این همه از بهار می گن، اما توئی بهار من
امروز تولد توئه، نیستی ولی کنار من

روز تولد تو رو با خاطراتت می گیرم
تو بزم این تنهایی ها از غم دوری ت می میرم
از غم دوری ت می میرم، از غم دوری ت می میرم

شمعو خودم فوت می کنم
خودم برات دست می زنم
امروز یه آرزو دارم... (یه آرزو؟ اون چیه؟)
فقط صداتو بشنوم، فقط صداتو بشنوم

سلام خورشید خانومو به روی ماهت بپذیر
هنوز نرفته پشت ابر هدیه تو زود ازش بگیر، هدیه تو زود ازش بگیر

(چی؟ تولده؟)

این همه از بهار می گن، اما توئی بهار من
امروز تولد توئه، نیستی ولی کنار من
این همه از بهار می گن، اما توئی بهار من
امروز تولد توئه، نیستی ولی کنار من

روز تولد تو رو با خاطراتت می گیرم
تو بزم این تنهایی ها از غم دوری ت می میرم
از غم دوری ت می میرم، از غم دوری ت می میرم

شمعو خودم فوت می کنم
خودم برات دست می زنم
امروز یه آرزو دارم... (یه آرزو؟ اون چیه؟)
فقط صداتو بشنوم، فقط صداتو بشنوم

قابل نداره خوب من، عمریه دل مال توئه
این دل و این ترانه ها هدیه ی هر سال توئه، هدیه ی هر سال توئه




دانلود آهنگ مهدی رضوان - روز تولد Size: 4.7 Mbytes | Bitrate: 128 kbps | Duration: 05m:08s | Type: Mp3

=============================================

ویگن و ژاکلین » تولدت مبارک




(ژاکلین)
مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک

لبت شاد و دلت خوش، چو گل خوش خنده باشی
بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی

مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک

(ویگن)
مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک

دلت شاد و لبت خوش، چو گل پر خنده باشی
بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی

مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک

(ویگن)
مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک

لبت شاد و دلت خوش، چو گل پر خنده باشی
بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی

مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک

(ژاکلین)
مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک

لبت شاد و دلت خوش، چو گل پر خنده باشی
بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی

مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک


__________________
نظرات 1 + ارسال نظر
ثنا دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام

آهنگاتون عالییییییییی
ولی من نمیتونم آهنگهای تولد دانلود کنم
لطفا کمکم کنید؟؟منتظر جوابتونم
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد