دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

عروسک

نام آهنگ : عروسک

نام خواننده : -

مدت زمان : 3:19

حجم فایل : 338KB

عروسک خوشگل
بشین کنار دل من
شب شد لالا کن
شب شد لالا کن
دختر ناز و خوب من
نازنین محبوب من
شب شد لالا کن
شب شد لالا کن
عروسک خوشگل
بشین کنار دل من
شب شد لالا کن
شب شد لالا کن
دختر ناز و خوب من
نازنین محبوب من
شب شد لالا کن
شب شد لالا کن
سر شبی عروسک من
تو دل مامان و بابا
خودش رو جا می کنه
می ره لالا می کنه
سر شبی عروسک من
تو دل مامان و بابا
خودش رو جا می کنه
می ره لالا می کنه
نه دیگه گریه می کنه
نه دیگه دعوا می کنه
نه مثل بچه های بد
داد و غوغا می کنه
 

برای دانلود موسیقی رو آیکون زیر راست کلیک کرده و گزینه Save Target As انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد