دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

گرگم و گله میبرم

نام آهنگ : گرگم و گله میبرم

نام خواننده : عباس یمینی شریف

مدت زمان : 2:38

حجم فایل : 402KB


دست دست دست
دست میزنم با دستام
پا پا پا
پا می کوبم با دو پام
خوش خوش خوش
خوشحال و شاد و خندون
داد میزنم آهای آهای من اینجام
چه خوب چه خوب که دست دارم
هر چی بخوام ور می دارم
پر میشم و تو باغچمون
یه عالمه گل می کارم
چه خوب چه خوب که پا دارم
هر جا بخوام پا می زارم
یواش می رم یواش می آم
آسه قدم ور می دارم
آسه قدم ور می دارم
دستاتو بیار جلو
نون بیار و کباب ببر
صحرا پر از گل شده باز
گل بیار و گلاب ببر
بیا با هم بازی کنیم
یه پا عقب یه پا جلو
گرگم و گله میبرم
دنبال من بدو بدو
 

برای دانلود موسیقی رو آیکون زیر راست کلیک کرده و گزینه Save Target As انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد