دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

فرزندان ایران

نام آهنگ : فرزندان ایران

نام خواننده :

مدت زمان : 2:56

حجم فایل : 402 KB

دست دست دست
دست می زنم با دستام

پا پا پا
پا می کوبم با پاهام

خوش خوش خوش
خوشحاال و شاد و خندون

داد می زنم
آهای آهای من اینجام
آهای آهای من اینجام

چه خوب چه خوب
که دست دارم
هر چی بخوام بر می دارم

خم می شم و تو باغچه مون
یه عالمه گل می کارم

چه خوب چه خوب
که پا دارم
هر جا بخوام پا می ذارم

یواش می رم و یواش میام
آسه قدم بر می دارم

دستاتو زود بیار جلو
نون بیار و کباب ببر

صحرا پر از گل شده باز
گل بیار و گلاب ببر

بیا با هم بازی کنیم
یه پا عقب یه پا جلو

گرگم و گله می برم
گرکم و گله می برم
دنبال من بدو بدو
 

برای دانلود موسیقی رو آیکون زیر راست کلیک کرده و گزینه Save Target As انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد