دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

روستا

نام آهنگ : روستا

نام خواننده : آزاده دالایی

مدت زمان : 2:30

حجم فایل : 380 KB

از روستا می گویم و آب و هوایش
از دشتهای پر گل واز چشمه هایش
آنجا که رنگ آسمان صاف است و آبی
مثل دل مردان پاک و با صفایش

آنجا که باغ و خوشه ی پروین قشنگ است
پرواز پوپک از سر پرچین قشنگ است
می آید از هر سو نسیم مهربانی
در کوچه باغش ، نرگس و نسرین قشنگ است

من دوست دارم بازی گنجشک ها را
نجوای باران نغمه های آشنا را

در روستا یک آسمان شور و نشاط است
من دوست دارم، دوست دارم ، روستا را
 

برای دانلود موسیقی رو آیکون زیر راست کلیک کرده و گزینه Save Target As انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد