دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

مدل های زیبای آرایش مکاپ 2010


بند انداز صورت بانو

بند انداز صورت بانو


در برخی خانمها موهای صورت بیش از حد طبیعی هستند و از نظر زیبایی مشکل آفرین میباشند

برای از بین بردن موهای اضافی صورت روشهای مختلفی وجود دارد : یک روش که بند انداختن میباشد یک روش قدیمی است که آرایشگر یک سر نخ را با دندان گرفته و سر دیگر را با دست چپ میگیرد سپس با دست راست خود قسمت میانه نخ را توسط انگشتان نشانه و میانی خود بصورت یک حلقه در آورده و توسط آن اقدام به کندن موهای زائد میکند.

مزایا بند انداختن نسبت به تیغ زدن موهای صورت:
چنانچه موهای زائد صورت با تیغ اصلاح شود اثرش کوتاه مدت می باشد: چند سـاعت تا چند روز، مـعـمـولا بـایـد هر روز تـکرار شود، ممکن است سبب بریدگی و تحریک پوست گردد، میتواند باعث مـوهای درون رویــیده گردد، برای موهای فرفری و پوستهای تحریک شده جوش دار مناسب نمیباشد
ولی چنانچه برای اصلاح موهای زائد صورت از بند انداختن استفاده شود ماندگاری بالایی حدود چند هفته دارد و علاوه بر آن باعث بریدن صورت و ضخیم شدن موهای زائد صورت نمیشود.ند انداختن باعث جریان یافتن خون در زیر پوست و طراوت آن میگردد و مانع از ضخیم شدن مو و رویش سریع آن میشود.
برای راحتی عمل بندانداختن و عدم نیاز به آرایشگاه ما دستگاه بند انداز بانو را به شما بانوان محترم معرفی مینماییم . با قراردادن بند آن بر روی پوست و با بازو بسته کردن اهرم های آن که همانند قیچی میباشد موی زائد شما به دور نخهای بند انداز تابیده شده و از ریشه بیرون می آید.

این محصول شامل یک عدد بندانداز بانو - یک قرقره نخ اضافی و یک سی دی آموزش ویدئویی نحوه بند انداختن و یک برگه راهنما میباشد
از مزایای نخی که به همراه بند اندار به شما هدیه میشود این است که عمل بند انداختن شما
را بدون درد صورت میدهد.

معجونی برای بعد از بند انداختن صورت

معجونی برای خنک کردن پوست خصوصا در فصل تابستان و بعد از بند انداختن صورت
یک خیار متوسط را به همراه 100 گرم نعناع داخل مخلوط کن ریخته ومخلوط نمایید تا خمیر یک دستی حاصل گردد. این معجون را به پوست خود مالیده و پس از 20 دقیقه پوست خود را شستشو دهید.


قیمت: 5,900 تومان

روش خرید: برای خرید بند انداز صورت بانو، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بند انداز صورت بانو

ادامه مطلب ...