دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

دیدنی و اپدیت هر روزه

مطالب جدید جالب و بروز حق بازدید کننده است

نور نشاط

نام آهنگ : نور نشاط

نام خواننده : بابک نیک طلب

مدت زمان : 2:54

حجم فایل : 442KB


اتل متل پاورچین
دستمال آبی ورچین
بیا بیا تماشا
بیا به دیدن ما بیا به دیدن ما
بابای آق ولی من تپلم
آره عزیزم تو تپلی
دسته گلم ، بله نوه جون دسته گلی
من تپلی نه بال دارم نه پر دارم
مثل کلاغ این درخت
غارغار
از همه جا خبر دارم
خبر خبر
پسرم مزنگوشه بازیگوشه
هم زبل و هم باهوشه
چه با هوشه و چه باهوشه
من منم ابراهیم آقا،
اصغر جون بفرما، آره بفرما
اجازه آقا ، اجازه.
ما اصغر آق ولی ، همسایه تپلی
خیلی خوب بابا کتم را ول کن.
اتل متل پرنده
قصه و شعر و خنده
بیا بیا تماشا
بیا به دیدن ما
 

برای دانلود موسیقی رو آیکون زیر راست کلیک کرده و گزینه Save Target As انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد